Kızlar dün spiral taktırdım doktor ağır kaldırma 10 gün yerleşene kadar dedi ama benim bebeğim 8 kilo mecbur sürekli kucağımda daha 4 aylık acaba kayar mı onu taşıdığım zaman bide kaydığı zaman nasıl anlayabilirim her hangi bi batma ağrı vs. Olur mu ?