Mucizem-06 benim kızım son 1 aya kadar doğru düzgün içmezdi. Biberonla, bardakla, sulukla, kaşıkla her türlü denedim. Sadece oynamak istiyordu suyla ya da biberonla. Su yerine süt içtiğini fark ettim. Tamam anne sütünün çoğu zaten süt ama ek gıdaya karşılık su da içmesi gerekiyor ve hava çok sıcak. Biberonu ve suluğu gözünün önüne bırak dediler. O şekilde içmeye alıştı. Önceleri yine oynadı suyu döktü falan ama sonraları içmeye başladı.