Kuzey03 ellerimden korkuyor canm bizimkide öyleydi uyuturdum elleriylr çırpınır kendini korkutup uyanırdı o zamanlar kundak en güzeliydi ama sonra sıcak oldu yapmadık evime geldim bı defa da istemedi bende en güzelini ters yatırmakta buldum tabi biraz riskli ama 1,5 ay oldu geceleri ters yatırıyorum başka türlü uyumuyor sizde gündüzleri deneyerrek başlaya ilirsiniz ben ilk gündüzleri uyuttum öyle