Ben dün kan ve idrar tahlili verdim sonuç için de az önce aradım aile hekimliğini (adet gecikmesi yaşıyordum bugün 14 gün oldu olmadım hala) doktorum sonuçlar güzel dedi şeker iyi kanda düşüklük yok falan dedi gebelik negatif dedi büyük bir ihtimal adet olacaksın dedi idrarda bişeyin pozitif olduğunu söyledi de anlayabiliyorlarmi idrarda adet olup olmayacağımı aranızda bilen varsa yardimci olurmusunuz acaba idrarda ne pozitif olabilir (kapatmadan en Son bi kesin gebelik negatif dimi diye sordum evet dedi 1 hafta yine bekle olmazsan bi gelirsin dedi)