Momsbabyy Bugün kızıma 2 aylık aşılarını vurdurduk ateslenirse ne yapmalıyım ilk bebeğim tecrübesizim tavsiyelerinizi bekliyorum🤦❣️
zaynebimmm Momsbabyy 2 saat arayla calpol ve dolven vericen canim yanim yani doyelim ateslendi saat 2de calpol vercen saat 4te baktin dusmedi dolven vericen sirayla yani
Elifhanim Momsbabyy bna hemsireye 4 saat arayla ates dusurucu verebiirsin demsti ustunu cok kalin gydrme eger soguk deglse evn bsey olmaz
gktgbsr Ateşi 37 geçerse canım sadece colpol mor kutuda olan suruptan 1 çay kaşığı verebilirsin.. üzerini örtme ve sadece zibinla dursun..her saat başı ateşini ölç özellikle uyurken daha fazla yükselebilir.
Momsbabyy gktgbsr ateşlenmesinden korktuğum için bende kısa kollu zıbın giydirdim sadece iyi yapmışım 🤦 Teşekkür ederim❣️