Evet kızlar başlıkta da görmüş olduğunuz bu iki illetten artık nefret ettim. Sıcak havalardan dolayı dubleks olan evimizin alt katında yer yatağında yatmaya başladık ve oğlum sürekli sürekli sürekli ağlıyor gece ve her ağlamada emzirip sallıyorum. O kadar bıktım ki aynı durumu yaşayanlar anlar beni. Diş değil sıkıntısı 6.aydan beri seri diş çıkarıyor bu aralar kabaran çıkacak olan falan yok. Danışmak istediğim mevzu gece emzirmesini ve sallayarak uyutmayı nasıl bıraktırabilirim? Yaklaşık 11 aylık artık sallamaya çalışmak belimde üç beş fıtık daha oluşturacak. Yardımcı olana 7/24 dua garantisi,şimdiden teşekkürler🌸