Bu gece sabahı sabah ettim 🤦🏻♀️ Mis gibi uyuyan, 8’de yatan, gece iki kez emip 6-7’ye kadar uyuyan bebeğim 4. aya girmesiyle huysuz bir kıpırdak oldu 😄 kaç kez kalkıyorum sayamıyorum. Kendi uyanmasa bile debeleniyor, ayaklarını kaldırıp vuruyor vs ben uyuyamıyorum. Bazen gece 3.30’da, 4.30’da agulamaya başlıyor, uyanıyor, geri uyutamıyorum. Zombi gibi oldum resmen 🤦🏻♀️🧟♀️
Merak ettiğim şey şu; yerli ve yabancı kaynaklardan araştırıyorum ve yerli kaynaklar 4. ay atağı kalıcıdır, eğer bu dönemde kendi kendine uyumayı öğretemezseniz hep böyle gider diyor. Yabancı kaynaklarsa bu durum geçidir, atak bitene kadar bekleyin, bebeğiniz normale dönerse istediğiniz gibi devam edersiniz, dönmezse uyku eğitimi düşünebilirsiniz diyor. Kafam karıştı 🧐
Sizde bu atak nasıl geçti veya geçiyor? Bebeğiniz atak bitince normale döndü mü? Sizce hangisi doğru? Rutinleri uyguluyorum, saatlerine dikkat ediyorum ama bebeğim daha 4 aylık bile olmadı, henüz eğitim için küçük.