BoncukAnnesi Melekliiik bebek arabası benim vazgeçilmezimdiiiii 😀 doğduğu günden 6 7 aylık olana kadar bebek arabamızla Evin içinde dolaştık her işimi yanımda onunla yaptım
rbndmrcn Melekliiik ben ben 🤷🏻♀️ 10 aylık olduk hala öğlen uykularını arabada uyur evin içinde geziyoruz 🙄 gece de onda uyuyordu sonra yatağına koyuyordum ama onu bıraktırdım 6aylik falandı ama öğlen uykuları hala arabada kimle konuşsam çocuk arabada büyüdü diyorum 😀 Rahat oluyor ama çok alışıyorlar
Melekliiik Bende basladım cunku artık kucagımda yoruluyorum dıSarda bebek arabasıylayken uyuyo evde de uyur ınsallah
Borasmomy Melekliiik ahh ben keşke koymasaydım başka bir yerde uyumuyor gece dalıyor allahtan yatağına alıyorum ama gündüz arabasız uyumuyor çok zor alışmadıysa sakın deneme canım
Deletedmom_36 Melekliiik ilk 6 ay bebek arabasinda uyutabildim🤷🏻♀️1 yasinda su an bebek arabasiyla ne zaman disari ciksak arabaya koydugum gibi mayisir uyur🙄dis cikartirken ara ara uyku sorunu yasarsak bebek arabasinda 3 dakikada uyuturum🙊iyi bir yontemmi bilemem☺️
Wolverine Kilosu arttıkça kucakta durması zorlaşıyor. Kanguru sling de bu sıcakta hiç çekilmiyor. Bebek arabası candır. Mutfakta ben yemek yaparken hem onunla konuşuyorum o mutlu ben mutlu✅
Ccggty Melekliiik alışmasın bence çok yakın arkadaşımın kızı 2 yaşında hala arabada uyuyor kendi kendine sürmeden sonra yatağına alıyor arkadaşım 😃
Umutkusu Melekliiik ben varım! 2 beşik, bir hamak beşik, puset, ana kucağı bize bakıyor bu hafta da arabada uyuma başladı. Çabuk uynıyor ama onda da