Oğlum 5 ay 20 günlük. 10 gündür doğru düzgün ne uyuyor ne yemek yiyor. Sadece ağlıyor😔 sürekli kucak istiyor. Ne bulursa ağzına götürüyor. Salyalar zaten aldı başını gidiyor. Diş kaşıyıcı hiçbirini sevmedi. Soğuk havuç veriyorum kemirmesi için o biraz rahatlatıyor. Bide burnu çok tıkalı. Ne yapsam açılmadı. Serum fizyolojik, ılık duş hiçbiri çare olmadı. Hafif ishal de var. Bunların sebebinin siş olduğunu düşünüyorum. Ne kadar sürer bu durum ne zaman Çıkar dişlerimiz tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?