Esifet Kızlar 46 günlüğüz bebeğim 3 gündür kaka yapmadı. Ağlamaktan çatlıcak masaj yaparken krize giriyor. Dün doktora götürdüm 10 gün normak diyo müdahale edemem. Ama bu çocuk çatlıyor ne yapmam lazım nolur söyleyin:((
elmyg Esifet canım kulak çöpünü zeytinyagla popsunu uyar hafif hafif sok ama sürekli yağla heöen yapıyor ve rahatlıyor
Seboss12 Esifet ateşölçerin ucuna zeytinyağ sür ve poposuna uyarı yapmaya çalış canım sonrasında yapar diye düşünüyorum
Montana Esifet 2,5 aylıkken günde 3 kere kaka yaparken birden yapmamaya başladı. 10 gün geçti doktorumuz ıkınma kusma meme reddi yoksa normal dedi. Artık dayanamayıp fitil yaptım. Sonrasında haftada 1 yapmaya başladı. Şu an 4 aylığız halen haftada bir yapıyor. Sadece anne sütü alıyor benimki. Bir sıkıntı yok sizin de geçiş süreciniz bence. Hızlı büyüyorlar ve bağırsakları da geliştiği için kakayı itmesi zaman alıyormuş. Endişe etmeyin.
Meryem54 Hiç panik yapma benim bebeğim 3 aylık olucak bizde de aynı dönemde bu sorun oldu 9 gün yapmadı doktora götürdüm karnı yumuşaksa (ıkınmıyorken) normal dedi.
Seboss12 Esifet bizimkisi on güne kadar yapmadığı oldu iki üç aylıkken doktor şurup vermişti en sonunda bize sonra baya düzeldi yapmadığı gün sayısı artarsa bi doktorunuza danışın derim
Handanssrp Esifet Mutlaka dinlemişsinizdir ama hatırlatmakta fayda var. Bebeği kulak çubuğu ile uyarmak hatalı bir uygulama, çünkü çok sık uyarıldığında uyarma haline alışıyor ve kakayı öyle yapıyor. 10 günde bir yapması da normal, günde 10 kere yapması da.
02032020 Esifet canım o dönemler benim kızımda yapmadığı 4 5 günü buluyodu. Gaz sancısı falan vardır ağlıyosa o yüzdendir. Uyarmaya falan gerek yok bence sonra tenbellik yapar . Yinede senin seçimin sen bilirsin ☺
Obenimmelegim Dus alidirin sicak su hazırlayın karin bolgeisne dokun gazini i şekilde cikarir kaksinida yapar sirtina su dokun masaj yapin biraz bezsiz birakin baddeniyenin altina bissy serin bez olmadan kakaisni yapacaktir