NicoRobin 4242belinay ishal olduğunu nasıl anlıyorsunuz ya kakası zaten sıvı olduğu için ben anlamam diye korkuyorum. Normal yaptigi kakadan farkı ne ki
Miray00 4242belinay 15 günlük bebek için ilaç önerisinde bulunmak pek dogru olmaya bilir doktorunuza danışsanız aslında daha saglıklı olur. Bizde ishal için kullandık bir ürün fakat okadsr küçük degildi 2 aylık tı.
mom20 NicoRobin aşırı su gibi ve dağınık olur ztn mutlaka anlarsınız ishal olunca anlamamanız imkansız
Mertmete Yeni doğan bebek günde 4 5 kez yapabilir kakasını.ishal olduğundan emin olmanız gerek.ama anne sütü alımı azalıp kaka sıklığı değişmiyorsa doktora başvurun.su kaybı olmasın yada sağlık ocağındaki hemşireye danışın
Papatyaseverr Mertmete oooo biz günde 10 kere yapıyordum belki daha fazla bazenleri ilk doğdoğunda şuan bile günde 5 kere falan yapıyor büyüdük
Gdogru 4242belinay 15 günlük bebek için 7 8 kaka çok normal. Yenidoğanlar için günde 10 kereye kadar ya da 10 günde 1ndefa normaldir ☺️
Biricikask 4242belinay yediklerinize dikkat etmeniz gerekir bebekle ilgili degil de sizin yediginiz birseylerle ilgilidir
mom20 4242belinay ne iyi gelir bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem ama 15 günlük bebek ztn cok kaka yapar ve sıvı olur… oğlum günde 8-9 kere kaka yapardı öyle söyleyeyim