Sinansrml bende sizin gibi sadece mama veriyordum ve 4. Ayda başladım ama muhallebi için erken bence , doktorumuz da onermemisti, yoğurt ve sebze pureleriyle baslamistik, sonra çorbalar sonra yemekler ve muhallebiye geçmiştik aşama aşama geçerseniz daha iyi olur bebeğinizin şuan bağırsak florası gelişimini tam olarak tamamlamadığı için sindirime sıkıntı yasayabilir