NicoRobin 2 ay 11 günlük bebeğim var su verilebilir mi sizce ya da vermeli miyim? Çok gaz sancısı oluyor bir yakınım su verebileceğimi, bunun gaz sancısını hafifleteceğini söyledi. Denemeye değer mi ?
Shlaa NicoRobin ben 25 gunluk oldugundan itibaren verdim havalar sıcak gün-de 3 4 çay kaşığı veriyorum kaynanmis suyu soğut ver
Aka2020 NicoRobin ben vermiyorum. Zaten anne sütü su ihtiyacını karşılıyor. Siz bol su içerseniz yeterli olur. Gaza iyi geldiğini hiç duymadım
meryembetul NicoRobin havalar cok sicak veri tabiki de mama veriyrsaniz mama sonraai bi cay kasigi verin kabizligina da iyi gelir olmuyo hem kabiz yani… Emziriyrsan da vr bisey olmaz Allahin izniyle…
Nesrina Anne sütü alınca suya gerek yok diyorlar ama bende bir kaç çay kaşığı veriyorum havalar çok sıcak, özellikle ilaçlarından sonra veriyorum içiyor bayağı iştahlı 😁 çok verilmediği sürece sorun olmaz birde kaynamış soğumuş su verin bakteri kapmasın
NicoRobin Aka2020 Ben de duymamıştım o yüzden duyan var mıdır diye buraya sormaya geldim 😄 ben de anne sütünün yeterli olduğunu biliyorum ama yine de bi akıl kurcalamadı değil. teşekkür ederim 😌
Aka2020 NicoRobin insan çaresiz kalınca her şeyi denemek istiyor. Benim bebeğim de çok gazlı artık pes edip kendiliğinden geçmesini bekliyorum 🤦🏻♀️
NicoRobin Aka2020 ben ısrarla her duyduğumu bi sorguluyorum acaba işe yarar mı diye öyle bi pes etmezlik öyle bi çaba hala bakalım ben ne zaman pes edicem (:
NicoRobin meryembetul yok mama vermiyorum o yüzden aklıma takıldı acaba gerek var mı gerçekten işe yarar mı diye 🤔
meryembetul NicoRobin kizimin doktoru ozel… O bile bize sicak havalarda cay kasikla kesinlikle aralarda ver dedi