Serife123 Kızlar bebeğim 4. Aya girince çok huzursuzlaştı ,geceleri 5 dk uyuyup uyanıyor.neyden acaba ne yapsam sakinleşir dişi mi çıkacak acaba 2.aydan itibaren herşeyi ağzına alıyordu.
Aselinannesii6 Serife123 4.ay atağı canım allah sabır versin en uzun süren atak 🤷♀️ her fırsatta uyutmaya çalışın annesi düzeliyor zamanla bizde 4 aylığız 3 buçuk aylıkken girdik yeni yeni geciyo
D_L Serife123 bizde aynıyız birini gördü mü başlıyor ağlamaya yada akşamları durup dururken ağlama krizlerine giriyor 😞
Bilgiliannem Serife123 bebekler her şeyi ağzıyla tanır keşfeder dişle alakası pek yok gibi.ilk bebeğiniz mi?
ant331 Serife123 Allah’ım bitirdi beni birde aşı oldu kucaktan hiç inmeme, huysuzluk, aşırı derecede uykuda bölünme, dün mesela 2 de uyandı 4 gibi geri uyudu. Birde gülmesi yok mu kucağına alınca. Geçsin bitsin ataklar 😭
Serife123 ant331 evet aşıdan sonra böyle oldu çocuk geceleri her saat başı uyanıyor ağlıyor gündüzleri öyle değil
Aslancikk Serife123 35gun şurup. Bazen meme mama reddi ara ara uyku düzensizliği mizmizlik huysuzluk sürekli kucak🤭
Boncugumm Serife123 biz de 4 aylığız gündüz uykuları bitti uyutacağım zaman ağlama krizine giriyor elimde sallıyorum emmesi de azaldı uyku da yakalayıp emziriyorum o da 5 saat de bir falan oluyor çok üzülüyorum kilo da almamış çünkü inşallah bir an önce geçer bu dönem
Serife123 Boncugumm bizde de gece uykusu yok inşallah geçer 🙏🏻 Kehribar kolyesi işe yarar mı acaba bu dönem de
Serife123 Bilgiliannem bu zamana kadar herzaman ki gibi uyutuyordum gece huzursuz oluyor inşallah geçer
Cansuk Aynı şeyi bizde yaşadık onun uyumasına fırsat verin kendi uykusu geldiği belli eder bende 7 aya kadar hep salladım şuna desteksiz uyuyor ve uykuları daha düzenli hale geldi acele etmeyin sabırlı olsun düzelicektir 😇😇