Oğlum 3 bucuk aylık epeydir dişleri kasınıyo ama bu sıra sanki iyice arttı. Elimizi agzına götürtürüyo ama hıslanıp memnun olmayıp aglıyo. Diş kaşıyıcılarınıda veriyoruz ağzına ama geçirmiyo sanırım onlardan da ağlıyo ısırıp ısırıp. Ama devamlı da agzına bişi sokma ısırma derdinde. Geceleri sabaha dogru devamlı hareketli gözler kapalı ayaklar hep hareket diyo dönuyo kımıldıyo. Gaz sancı mı diş sancısı mi valla bilemedim. Sabaha gazını cıkarıyo bi sürü. İlaca geri mi başlasam ki gaz ilacı kullanmıyoruz. Ama sıkıntı dişler gün boyu kasımak istiyo. Ne yapmalıyım doktorumuz jel önermedigini söyledi 😔