Goktug-3 Kızlar bebeğim 4 aylık çok sıkıntılıyız buara meme reddi var uyku düzenimizde kalmadı çıldırmak üzereyim belki sakinleştirir bebeğimi kehribar kolye almak istiyorum memnunmusunuz söylenildiği gibi fayda ediyormu 😔
ayazasaf Goktug-3 oğluma almıştık meme resdine etkisi olurmu bilmiyorum ama gazına ve dişlerine etkisi çok oldu 5. Dişi çıkıyor hissetmedik bile
Yoyoyo191218 Goktug-3 2 aylık oldugundan beri kullanıyorm kolyesi var. Acıtma falan yapmıyor. Hiç rahatsız oldugunu hissetmedim suana kadar. Cevremdekiker kolye takma iz yapar dese de dinlemedim taktm. Diş gaz uykusuzluk sorunu hiç yaşamadım diyebilirim. Aşılardan sonra ateş de olmadı ben kolyeye baglıyorm bu durumu
Tugceeeee12345 Goktug-3 benim 2 aylıkken taktım 8 aylık hala boynunda 4 tane diş çıkardık gece uykusuzluğu dışında hamdolsun hirsey yaşamadık
Deletedmom297 SaremAselim_0817 Ben aldim ama boynuna takamiyorim 4.5 aylim iz yapar diye daha oturamiyor falan inssllah takicam ilerde
SaremAselim_0817 Goktug-3 eşim kehribar satıyo benm canm o temin etmişti bize de instegramdaki sayfalarla ilgili bişey diyemem şimdi
ayazasaf Goktug-3 babam Aldı bize arkadaşının dükkanından gramla satın almıştı orjinal kehribar. Ama tootsand more diye bir sayfa var en güvenilir orası