Dud_26ouz Süt parasına başvuruya gidicem işlem uzun sürüyor mu bi de yanım da ne götüreyim ne zaman yatıyor para
Emin_e Dud_26ouz uzun surmuyor para 3 ya da 4 ay icinde yatiyor ama esiniz de başvurabilir.. sogum belgesini alin yaniniza
Powermoms Dud_26ouz benim eşim nüfus gidip kimlik çıkartmış. Ordaki adam annenin hesabian 300 TL yaticak 20 gün içinde PTT çekebilir dedi. Bende başvuru ile yapılıyor diye biliyorum ama bakalım nolucak
Celestial Dud_26ouz başvuru yapmadım ben doğrudan pttye yatmış, rapor paramı almaya gittiğimde gördüm. E devletten bakın orada gözükür.
Erenmm Dud_26ouz ben başvurmadım ptt ye yattı kimliğimle gittim doğum paramı 300 tl aldım eşimin hesabınada 200 tl yattın
Ecrinbzkrt Ben e devletten bakıyorum ödeme aşamasında dıyor benımkıne 1ay oldu nerdeyse kızlar siz ne guzel erken almıssınız
invisible33 Ecrinbzkrt ödeme aşamasında olunca alamıyoruz değil mi benimde öyle yazıyor ne yazarsa yatmış oluyor? Öyle gideyim bende
alyasarp0206 invisible33 canm gidip alabilirsin ödeme aşamasında yazınca alabiliyosun benim ki başvuru aşamasında yazıyor eniştem ptt de çalışıyor o söyledi ödeme aşamasında yazınca git al dedi