Nedimaysen eğer emziriyorsanız kendinize bir nane limon yapın ve için sütünüzden geçiyor çocuğa işe de yarıyor . Benim oğlum normalde de kusar yakın zamanda şehir dışına gittik geldik söylediğiniz gibi olmuştu ben yaptım ve işe yaradı . Ama takibini yapın yine de geçmezse doktora götürürsünüz bebeğinizi