Orkide54 Kızlar bebeğime emziği bıraktırmayı düşünüyorum. Emzik bırakma konusunda önerileriniz nedir? Nasıl bıraktırmalıyım?
Uzaymekiii Orkide54 bebeğiniz kaç aylık? Ben kızıma parkta düşürdüğünde kaybettik diyerek bıraktırdım yani küçük bi hikayeyle ikna ettim diyelim eğer sizin bebeğiniz de ikna edebileceğiniz aylardaysa anlatarak bıraktırmanızda fayda var😊
Orkide54 Uzaymekiii 22 aylık. Bende emziğin ucunu kesip verilip oyle bırakacağını duymuştum. Ama denemedim daha.
Arenn Orkide54 onu duymuştum iğneyle delin hawa girince sewmezlermiş bende bırakmayı düşününce öyle yapıcam😊
Uzaymekiii Orkide54 bizimki biraz spontane gelişti ama kesmek yerine ucuna balon bağlayıp bye bye yapabilirsiniz ya da kuşlara verebilirsiniz🤷🏻♀️ Kızımın emziği yırtılmıştı kullandığı dönemde öyle emdi 1 ay falan diğer emziklerden daha çok dikkatini çekti😂