BoncukAnnesi Dud_26ouz hıçkırdığı zaman emzirin canım oğlum 9 aylık hala sık sık hıçkırır doğduğundan beri hep emzirerek geçerdi hala da öyle
alibeyannesi Dud_26ouz benimkide çok hıçkırıyor emzirincede geçmiyor benimkinde dahada zorlanıyor hatta kendi haline bırakıyorum ben :)
Deletedmom297 alibeyannesi Benimkidr öyle emrizince gecmiyor. Sadece 1 damla limon veriyorum aninda kesiyor. Ama surekli vermiyorum
TC07 Dud_26ouz Emzirince, dik tuttuğunuzda ve bebek kuvvetli bir şekilde bağırırsa geçiyor. Ama kötü birşey değil hiçkırık büyüdüğünün göstergesi. Zamanla azalıyor ilk aylarda çok oluyor…
dygcm Dud_26ouz emzirerek gecıyor valla yoksa dakikalarca durmuyo hatta tam emzirip gazını cıkarıyodum yatırıcam uyumak uzereyken hıckırık tutuyodu 😭
dygcm SinyorinA ıste bu durum cok kotu 😓 ama herkese oluyodur sanırım ılk zamanlar cok oluyo sonra gecıyo
SinyorinA dygcm tabii herkese oluyor benimki 3ay 17gunluk baslardada oluyordu kendiliginden geciyor 🤷♀️😊
Nltka Ben de bir damla kadar limon veriyorum uykusuzluktan delirdiyse uyuması lazımsa . Normal zamanda hıçkırsında. Uyku zamanı hıçkırık başlayınca sıkıntı