Nazlii_ Kızlar bebeğim dün sezaryen doğumla doğdu göğüs ucum yok sütüm yoK sürekli su içiyorum süt çayı hurma lohusa şerbeti denedim sütüm yok çok az sarı süt geldi ucu yok 😣mama veriyoruz çok aranıyor tecrübeli anneler bana yardım edin
Nesbdk Nazlii_ Canım senle aynı durumdaydım göğüs ucu çıkaran pompalar var onla çekip çekip bebeğin ağzına hemen veriyodum çok zor oldu ama sonunda oldu bebek emdikçe de ucum da çıktı sütümde geldi.
Aassyyaa Nazlii_ öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz sakın pes etmeyin çok normal emdikçe gelecek mutlaka süt olmasa bile göğüs ucu çıkarıcı pompalar ile emzirin zaten ilerleyen zamanlarda ihtiyaç bile duymayacaksınız
mehtapca06 Aşkım süt birgünde gelmezki üç dört gün en erken bazılarına bir haftadan fazla sürüyor boşuna üzülüp gelecek sütü azaltma göğüs ucunda eğer sağma hareketiyle çıkmıyorsa güzel bir markanın göğüs ucunu al eczaneden ❤️
Esrakaraca Gögüs ucu al ben öyle yaptım onla emziriyorum ve duş aldıktan sonra geliyor süt duş al orana sıcak havlu koy. Masaj yaptır ve bebek emdikçe gelir