Arkadaşlar bebeğim 3 aylık anne sütü ile besleniyordu arada formüla süt veriyordum geceleri kalıyordu gündüz de uyumuyordu ablam her geldiğinde çocuğun çok zayıf aç kalıyor sütün yetmir diyordu her yarım saate bir emzir diyordu fakat doktorum 2 saate bir dedi. Neye en son kontrole götürdüğünde 5400gr olmuştu normalde 5 olmalı artık göğsümü de tutmuyor şimdi ful mama veriyorum. Da lam haklı çıktı korkuyorum gelimişimi durdu mu diye piskolojim bozuldu ki. Görse çok zayıf diyor ne yaomalıyom