Arkadaşlar Bebeğim 3 aylık anne sütünü veriyordum arada formül süt veriyordum gelişimi çok güzeldi kilosu güzel gidşyordu.İlk 2 ay geceleri ağlıyordu uyku düzeni zaten daha olmadığı için gündüz hiç mi hiç uyumuyor ablam her geldiğinde bu çocuk çok zayıf aç kalıyor diyordu. Her yarım saatte bir emzir ve mama ver sütün yetmiyor diyordu. Doktoruma söyledim hayır 2 saatte bir ver dedi. Kim bebeğimi görse zayıf diyor piskolojim bozuldu ve korkuyorum gösümüde artık Red edşyır tutunuyor ful manaya geçtik 10 gündür. Neyse doktora götürdük kilosu 5400gr çıktı boy 60cm baş çevresinde 41 normalde kilosu 6 olması gerekir korkuyorum bebeğimin aceba gelişimi durumu ablam hakklı çıktı 2 ay boyunca bebeğim yarı aç yarı tok l
Uyumuş bu arada oğluşum 2 860 gr olarak doğdu. Şimdi ise 3 saatte bir süt. Ver diyor doktorumama çocuğum her saate 1bit kalkıyorfırmüla süt veriyorum bebeğim alamadığı kiloları alır mı aceba doktoru dinlemiyorum . Sizce ne yapayım