Gulcin2934 merhaba, travazol iyi gelecektir, bu süreçte göğsnüzü kapatmamanızı öneririm göğüs kalkanı kullanarak uçlarına sütyen veya göğüs pedi drğmemesini sağlayın( ben 11 yıl önce doğum yaptığımda göğüs kalkanı bilmiyormuşum ya da yoktu bilmiyorum, internette çay süzgeçi kullandığını okumuştum birinin, bende saplarını koparıp iki göğsümün ucuna plastik süzgeç koyup öyle giydim penye sütyeni) süzgeç hem hava almasını sağladı hemde kremin penye veya göğüs pedine değmemesini, benim iltihaplı kabuklu yara olmuştu kopacak gibiydi uçları, emzirme yasaklandı, sağıp verdim, sağarken ağlıyordum acıdan,,, ah çok kötüydü,
Kapatmak iyileşmeyi geciktiriyor.
şimdi iki aylık oğlum var, hiçbirşey sürmedim bu sefer, kendi sütümü sürüp kuruduktan sonra giydim çamaşırımı, göğüs pedi kullanmadım, hiç yara olmadı bu sefer,, sıcak havalarda ped kullanmak mantar yapıyor göğüs ucunu,, geçmiş olsun Sevgiler