Merhaba kızlar, gömülü yirmilik dişim var cok hafif sağ taraftan uç çıkmış bu pandemi olayı başladığından beri felaket ağrıyor gitmediğim doktor kalmadı çene cerrahinin ameliyatla alması gerekiyormuş biz bir şey yapamayız diyip yolluyorlar ve disciler henüz açılmadı 😥😥 9 aylık bebişim var ve hamileyim ağrı kesici içmek istemiyorum ama maalesef dayanamayıp minoset içiyorum (oda ağrısını kesmiyor ama yinede hafifletiyor) vicdanım çok rahatsız karnımdakini mi düşüneyim emen bebegimi düşüneyim çok zor durumdayım 😞 acaba bı çaresi var mıdır bu işin