Sibellllllll Biraz açıK olucak ama sorabilceğim kimse yok 5 ay geçti doğumdan bu yana dha yeni bişeyler olmaya başladı ama bu iki seferdir sonrasında kanamam oluyor normalmi (Adet kanaması gibi)
1ogretmenanne Sibellllllll doktora gitmeniz daha iyi olur bu tarz kanamalar içten kaynaklı bazı durumlardan dolayı olabiliyor.
Sibellllllll 1ogretmenanne normal doğum yaptım ve iyileşmem çok üzün sürdü 3 ay kadar falandı içdış dikişlerimde çoktu acaba bundan dolyı olablrmi
1ogretmenanne Sibellllllll iç dış dikiş benimde fazla oldu ama 40 gün olmadan düzelmişti o yüzden olduğunu sanmıyorum , 40 ciktiktan sonra kontrole gitmiş miydiniz ?
Sibellllllll 1ogretmenanne evet gitmiştim doktorum iyileşme sürecimin uzun olmasını normal gördü ama bi iki seferdir böyle olması eni korkutuyor , araştırdığımdada bununla ilgili bir yazıda yok malesef
1ogretmenanne Sibellllllll doğumdan önce birçok kadın doğum u takip ediyordum bu tarz ağrı veya kanamalarin doğum sonrası oluşmuş miyomlardan kaynaklı olabileceğini dinlemiştim o yüzden sizde bi kontrole gidin isterseniz.