Kızım 5. Ayını doldurdu ek gıdaya geçiş yaptım doktor tavsiyesiyle çünkü son 2,5 aydır sütümü içmiyor sadece uykuda besliyorum.Ben yoğurt ve meyveyle başladım şimdi size sorum olacak günde ne kadar anne sütü almalı mesela şöyle söylim sadece sütle 7 kere besliyordum toplamda 750 cc içiyordu şimdi yoğurt meyve falan derken bu değer düşücek artık sadece geceleri mi anne sütü almalı ??? Bu arada doktor kahvaltı dışında başla dedi kahvaltı 1 ay sonra olacak sabah 8 gibi anne sütü içse 2 saat sonra yoğurt 2 saat sonra sebze 2 saat sonra anne sütü 2 saat sonra meyve 2 saat sonra yoğurt ve 2 saat sonra meyve ya da muhallebi sonra anne sütü böyle düşünüyorum bana fikir verir misiniz?