Omerinannesi342 diş çıkarıyor demişsiniz zaten. Şu an ağzının içinde şantiye var çocuğun, içememesi kadar doğal bir şey yok. Sütü ısıtmayın, dışarda kendi kendine ılır zaten bebeğiniz uyanana kadar. Ya hafif ısıtın öyle beklesin dışarıda, uyanınca ısıtmadan verirsiniz. Çok geç uyanırsa içirmeden önce ekşimiş mi diye kontrol edin ama. Ekşimişse çok net anlarsınız.