Zelnuray Kızlar oğlum 3-4 gündür sabah öğlen akşam ne yerse ya kusuyo yada 2. Kaşıkta öğürmeye başlıyo 1 yaşımıza yeni girdik ve 6 gün öncede ilk dişimiz çıktı napıcam bilemedim🤦🏼♀️😭
Yarbanaeylence Zelnuray hAsta olabilir üşütmüş olabilir benim kide üşütmüştü hep öğürüyordu meğer balgam varmış geçmiş olsun diş te onu zorluyor tabi