teonunannesi
Merhabalar arkadaşlar. Oğlum kronolojik 4.5 aylık düzeltilmiş 1 ay 18 günlük. Her 3 saatte 1 bezini değiştirirdim ve hep dolu olurdu. En son sabah 9 da değiştirdim gayet de doluydu. Saat 13.30 ve daha hiç çişini yapmamış. Kaç saat sonra doktora götürmemiz gerekiyor ? Başına gelen var mı? Bu arada anne sütü+ mama ile besleniyor. Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için.