BuseToprak Selam 2,5 ay önce doğum yaptım henüz regl olmadım ara kanama tarzı oluyor fakat tam olarak yinede değil sizin ilk regl iniz tam anlamıyla ne zaman başladı🙃
Prenses-annesi BuseToprak 40 gün boyunca leke leke kanamam oldu 40. Gün bittim ve bebeğim 3 buçuk aylık yeni regl oldum
belizedizeliz BuseToprak Beliz doğduktan 2 ay sonra regl oldum ama çok sürmedi 6 ay sonra hamile kaldım.Ediz doğduktan 3 ay sonra regl oldum 11 ay sonra tekrar hamile kaldım.Bu arada regl olduğum dönemde düzenli olarak her ay oluyordum.Şuan lohusayım ne zaman olurum bilmiyorum.🤷🏻♀️☺️
Nurbanu91 BuseToprak Benim 6 buçuk ay oldu hala olmadım annem 1 yıl sonra olmuş genelde bu durumlarda anneye çekiyormuş,🤗
Deletedmom513 doğumdan 1 hafta sonra doğum kanamam bitmişti kirkinci gün regl olmuştum . sonra düzenli devam etti
aytiii BuseToprak geçen hafta salı günü kırkım cıktı cuma günü oldum. Doktorum 6 aya kadar olmamanın normal olduğunu söyledi. 1 sene olmayan tanıdıklarım da var.
89Kbr Güne kadar iki kez aralıklarla 1 gün(den az) süren kanamaM oldu ama meğerse başlangıç değillermiş. 67. Günde bir başladı pir başladı yani başlamasa da olurmuş 😏😏😏