busraykd bol bol emzir canım yeni emdi falan deme alışcak diye hiç düşünme 2.5 aya kadar alışkanlık edinmiyolar çünkü her fırsatta emzir ki olmasın yoksa hastanede yatıp ışık tedavisi görmesi gerekiyo her bebk sarılık oluyo sarılıkta emzirmeyle atılıyo