Tugcetpkts Kanında enfeksıyon çıktı 5 tane iğne verdi doktor iki tane vurdurduk toparladı çok şükür ateş ilk iğneden sonra hemen düştü birdahaki çıkmadı ama iştah hala yok çok teşekkür ederim herkese
Sblaksy Tugcetpkts çok geçmiş olsun bizde 2 iğne olduk bide şurup kullanıyoruz bu akşam geçti biraz ateşimiz ama perişan oldu kuzular
Tugcetpkts Sblaksy çok geçmiş olsun iğneler işe yarıyor Allah tan üçüncü vuruldu daha iyi oldu çok şükür Allah korusun yavrularımızı çok zormuş hastalık Allah beterinden korusun
Sblaksy Tugcetpkts aynen öyle çok zor sizde de ateş bitiminde pembe lekeler oluştumu vücutta biz bide onu yaşadık bide onun için iğne olduk