Kurt45 bizim kültür de çok fazla çıktı canim iğneyle gecebilicek kadar az degildi o yüzden yatışımız yapıldı. Cook fazla halsizdi baygın gibiydi bütün gün uyumak istiyordu, çok ağlıyordu, mamasını içmek istemiyordu, pişik olmuştu ve son gün ateşi 37,5-38,5 arasında inip çıktı hep. Allahtan ki ateşi çıktı yoksa anlamayip götürmezdik dişte çıkarıyordu aynı zamanda onun belirtileri sanmıştık hep.