Merhaba arkadaşlar bebeğim çok iştahlı bir bebek değil çok zorlanıyorum birşey yedirirken doğduğundan beri hiç mama yemedi anne sütü + ek gıda alıyor boyu 78cm kilosu 9400 acaba zayıfmı çok iştahlı olmadığı için çok kafama takıyorum ek gıda konusunda yedirirken inanılmaz zorlanıyorum yıldım artık belkide zar zor yediği için zayıfmı acaba diye düşünüyorum sizin bebişlerde durum ne