Fazilettt var çaren bir kere işi gücü bırak birkaç gün hazır söyleyin dışardan bol su iç süt olsun sütüm yok deme sütün var olacak hiç endişelenme o konuda! Allah rızkını vermiştir bebeğinin olmazsada mama yer!
Sana gelecek olursak bebeğine bak nasıl masum, nasıl çaresiz; bak yeni geldi dünyaya elleri kolları bile yabancı ona sen varsın birtek sığınağı, güvendiği, senin kokunu biliyor birtek bu dünyada, sarıl o meleğe o seni kendine geririr öp kokla bak herşey yoluna girecek! Al kucağına, memene, süt gelmesede olsun aç memeni eldivenlerini çıkar sana temas etsin bebeğin sırtını rahat bir yere yasla göğsüne yatır yavaş yavaş uzun uzun okşa bebeğini öp o güzel başından sen sakin olursan bebeğinde sakinleşecek kendini güvende hissedecek! Allahım öyle bir bağ vermişki bebeklerimizle aramızda yaşadığımız hissettiğimiz herşeyi hissediyorlar! Sen sakin huzurlu olursan oda rahatlayacak senin yükünü hafifletecek annesi unut işleri mutfaktaki bulaşıkları biriken çamaşırları... ütüsüz giysin eşin de yada ütülesin birkaç hafta kendisi, süpürmeyiver evi ölüm yok ya ucunda! geçecek bu günler alışacak bebeğiniz bu dünyaya sizin yanınızda güvende olduğunu anlayınca rahatlayacak anneciğini de rahatlatacak! Kendini sakinleştiremezsen bebeğini de sakinleştiremezsin buda seni çıkmaza sokar! Herşey yoluna girecek ilk 2 ay çok zor geçer çoğunu atlatmışsın canım eşinle konuş zorlandığını söyle beklemesin birşey işgüç olacak şeyler bunlar! Ne olur sıkma canını herşey düzelecek sen mükemmel değilsin dört dörtlük olamazsın! Herşeye aynı anda yetemezsin yetemedik bizde yetişemedik napalım evim çok pis şuan ki ben titiz hem ne titizim! Kapı arkaşarı öbek öbek toz olmuş ama kızım bu ara çok huysuz bir saniye bış bırkmıyor ne yapayım