Kizlar bu goguslerimi bekarligimdan beri başıma dert bekarken 90 kullanıyordum şimdi bebeğim var siz düşünün bı ara 110 çıktı🤦şimdi biraz küçüldü ama bı turlu toparlayamiyorum sütyen önerisi olan var mı lütfen bide nasıl diklestiririz malum emzirdim ve yumuşadı 😔