6 ay 8 günlük bebeğim var bugün 6. Ay aşısını oldu ateş yaptı şuan 38.8’e çıktı calpol verdim geçmedi, eklem yerlerine ıslak bez tutuyorum geçmiyor başına gelen var mı ? Yardım eder misiniz lütfeeen😞😞 nasıl düşürebilirim sürekli ağlıyor bitkin bir halde kuzum ☹️☹️