NaimeYilmaz evet tabi ki bunlara başından beri dikkat ediyorum. Babası ben ve ananesi dışında bezini değiştiren olmadı, anane de karantina yüzünden bizdeydi o da evine döndü.
Erken mi diyorsunuz, daha önce 2 yaş diye duymuştum, araştıracağım ama önce burada tecrübeli annelerimize sormak istedim.
Hiçbir şeyde zorlanmadım bebeğimi hele ki öpme kucaklama mümkün değil en fazla 2 kere el salla demişimdir