mervee2172 Lütfen sağ diyenlere kulak asmayın. “Meme terbiyesi” terimini duydunuz mu? Memeler ilk zamanlar bebeklerimizin ihtyacından fazlasını üretiyor malesef ne kadar gerekli olduğunu bilmediğinden. Ama zamanla bebeğimizin emme sıklığına göre kendini ayarlıyor ve onun ihtiyacı kadarını üretiyor yani “terbiye” oluyor. Bu ne kadar sürer emin olmayız ama durumunuz geçici üzülmeyin :) Fakat bazı kişilerin önerilerin kulak asıp sağarsanız memeleriniz bebeğinizin ihiyacından fazlasını algılayıp ona göre terbiye olur bunda yine göğsünüzden süt akmasına sebep olur. Emzirirken diğer göğüsten akan süt ziyan olsun istemezseniz süt toplayıcı ya da bardak kuşlanabilirsiniz, ama topladığınız sütü biberonla değil kaşık ya da şırıngayla verin, çünkü emzik ve biberon meme reddine sebep olur. Bir şey daha söylemek isterim, memeler terbiye oldukça ilk dolgunluk olmaz, içleri boşalır bu da bazı kişileri eyvah sütüm azaldı diye korkutur, öyle olduğunda lütfen korkmayın, bebeğinizi evire çevire emzirin ve bedeninize güvenin :)