Hkgi Spinal sezeryan sonrası belinde tutulma yaşayan var mi 18 gün olacak sezeryan olalı h ağrım olmamıştı bugüne denk. Bugün nefesimi kesecek şekilde belimde bir batma yanma hissettim öylece kaldım dinlendim ama hala var 😟
Eceannee Hkgi 5 ay oldu sezrryan olali bel ağrım çok oluyor ya hele ki ağır bişey tasidigimda ve soğuk aldığımda .. bir kere çok kotu tutuldum ama hala da yere yattığımda rahat kalkamiyorum ağrıyor belim
Prematureannesii Hkgi 2 buçuk senedir o ağrı ve takılma hala devam ediyor oluyor malesef bunlar geçici de değilmiş
Betul055 Hkgi 16 ay oldu doğum yapalı 5 ay önce sırt agrım vardı eğilip bez alamıyordum biraz geçti gibi ama bel agrım hala aynı sabah yüz üstü yattı isem mümkünü yok kendim kalkamıyorum
Babybboy Ara ara banada vuruyordu ilk zamanlar ama geçti. 7ay oldu sadece hala uzun süre ayakta duramıyorum ve ağır taşıyamıyorum
Hkgi Eceannee bende bugün öyle uzanmıştım üzerim açıktı belim üşümüştü acaba o yüzden mi oldu ani harekette yapmadım ama neden böyle oldu çok üzüldüm umarım kalıcı birler değildir. inşallah sizinkide geçer 🤲🏻
Hkgi Betul055 bende duyuyordum ağrı olacağını ama bu şekilde tahmin etmemiştim şuan iyiyim geçti şükür inşallah tekrarı olmaz diye dua ediyorum 🙄
Miray00 Hkgi bebegim 6 aylık hala daha var virüsten dolayı doktora gidemedim en yakın zamanda gitmem lazım sırt üstü yattığım zaman yataktan kalkamıyorum kitleniyorum resmen