Merhaba ,
Taze anneyim ilk bebegim :)) Bu yüzden pek bir bilgim yok . Bebeğim 2 aylık oldu ve çok hareketli elleri kolları bacakları kafası sürekli hareket halinde . Kafasını sağ sola çeviriyor dönmeye çalışıyor ve sürekli ellerini ayaklarını hareket ettiriyor . Bu beni biraz tedirgin etti . Normal mi sizce ?