Merhabalar güzel anneler bebeğim 11 ay 21 günlük ne anne sütünü isteyerek aldı ne de mamasini biberon tutmadı ve hiç bi mamayı içmedi ve şuan sadece ek gıda alıyor inek sütünü de biraz verdim kaşıkla içmedi sevmedi benim gibi budurumda olan anneler var mı sadece ek gıda ile besleyen bebeğini yazarsanız çok sevinirim doktora da gidemiyoruz malum sebeplerden dolayı