lavieestbelle olabilir.her ağladığında emzirmek çok doğru bir yaklaşım değil.öncelikle neden ağladığını anlamak gerekir. Çişi kakası gelmiş olabilir, sıcak gelmiş olabilir, uykusu, gazı gelmiş olabilir veya sadece sıkılmış da olabilir…. Bebeği iyi dinlemek ve gözlemlemek çözüme ulaştıracaktır. Dikkatli dinlerseniz her ağlamanın farklı bir tınısı olduğunu duyacaksınızdır. Örneğin “neh” sesi ile ağlama acıktığını, ouv own sesleri uykusu olduğunu, eair eiyy sesleri gazı olduğu anlamına geliyor.
Her ağlamada emzirme bebeği hem anneye bağımlı kılar(çünkü tek bildiği rahatlama şekli bu) hem de ileride bağımlılıkları olan bir birey yapar