CaglaCeylin Merhaba hanimlar 21.2.20 normal dogum ile bebegimi dünyaya getitördim. Anne sütü ve sise mamada vererek besliyorum. 4.5 ayda 2 defa adet gördüm. Ne zaman normal bi döngü olusur yine? Tesekkür ederim selamlar