Aysukk Eğer bebeğiniz sizi aktif bir şekilde emiyorsa, süt arttırmak için sağım yapmanıza gerek yok. Gereksiz sağım tazyik sebebidir, tazyik de meme reddi sebebi. Ayrıca her meme sağıma alışık değildir, içindeki tüm sürü sağımla boşaltamaz, siz 30 sağıyorsunuz ama içinde ne kadar olduğunu bilemezsiniz. Emzik ya da biberon kullanıyor musunuz?