[silindi] eğer ayakta kaldıysanız o yüzden sen oluyor,benim 3gün hiç ağrım yoktu,4.güm iki gün olmak üzere çok ağrıdı,doktorum ayakta kalma ödem yapar ağrıya sebep olur dedi,bu arada her lavabodan çıkışta batikon sürüyordum ,2 haftada düştü dikişlerim