Deletedmom348
aşağıdaki yorumu baska posta yazmıştım. filyasyon merkezi ile iletişime geçin ve astım oldugunuzu emziren anne oldugunuzu söyleyin. evde maske takın. eşiniz ve siz c vitamini kullanın günde en az 3gr ( 3 adet 1000’lik efervesan tablet alabilirsiniz veya evinizde daha iyi c vitamini kaynagı varsa ondan) agız burun hijyeninize dikkat edin. ayrı odalarda takılın. bebekle iken mutlaka maske takın. sık sık ellerinizi yıkayın. baş ağrısı eklem kasık ağrısı karın ağrısı hissederseniz hemen acile başvurun. bol su için. evinizi sık havalandırın.
maalesef devlet test yapmaz. Üstelik henüz erken, test yapsanız da negatif çıkma ihtimali yüksek. Aynı sofrada yan yana yemek yediyseniz ve eger hasta kişi süper taşıyıcı yani virüs kapasitesi yüksekse size bulaştırmıştır. Tüm ailem geçirdiği için biliyorum ( annem babam ablam abim) 4.-7. gün arası belirti oluyor. yüksek ateş denilse de 38 oldu maksimum bizimkilerin 1 gün sürdü. Şimdiden herkes ayrı şeyler kullanmaya başlasın, evinizi tüm alanları çamaşır suyu ile silin. Burun ve ağız temizliğini sıklaştırın ve ellerinizi sık sık bol sabunla yıkayın. Evinizi havalandırın. C vitamini kullanın ( ev fertleri yetişkinler günde 3 kere 1000’lik efervesan tablet alsın. Günde 3-4 lt su için. Yastık kılıflarınızı özellikle her gün değiştirin. En belirgin özelliği kas eklem ağrısı veya baş ağrısı ile başlaması ( kasık bölgesi karın bölgesi gibi) klasik grip gibi değil çünkü aslında virüsün hangi organ dokusuna yerleştiğiyle alakalı bir durum. Bağışıklığı güçlendirecek şekilde beslenin ( tarhana, karadut, mor yeşil ve kırmızı meyve ve sebzeler ve bol su) evin içinde maske ile dolaşın mümkünse ve belli odaları olası bir 14 günlük karantina için hazırlayabilirsiniz. inş. pozitif olmazsınız.