Fhisneli 6-7 ay gibi çıkmaya başladığını söylemiştim.Kişiye göre değişir tabi ama yani vitaminlere şampuanlara tonla para verip sonuç alamayan çok arkadaşım tanıdığım var.Dökülecek yani vücudun ihtiyacı var gibi düşünebilirsin.
dediğim gibi önümüzdeki 1,5-2 içerisinde tüylenme,adet döngüsü,cilt yapısı,sivilcelenme veya ciltte yağlanma/kurulaşma,tırnakların kırılması veya uzamaması gibi veyahutta tam tersi şeyler yaşayabilirsin.
Vücut tekrar yapılanma aşamasında.
Ben olabildiğince doğal takıldım kendimi nadasa bıraktım.Saç boyası,kozmetik kutulu maskeler şampuanlar vs kullanmadım.Şimdi bi saç var (oğlum 20 aylık) hiç bu kadar gür ve parlak kafam olmamıştı.Bi de dökülenler hızla uzuyor.