Balevlatlar123 Sağ gogsumun kahverengi kisminin yani acaip ağrıyor böyle emzirince dokununca falan adetten 1 hatfadir çıktım ve hamilelikte yok. Başka neyden olabilir
TalentedMom Balevlatlar123 sütün fazlaysa da ağrı yapabilir doluysa sağarsan rahatlarsın belki mastit de olabilir
RasayiAA Balevlatlar123 göğsün heryeri taş gibi olmaz bir kısmı hassas olur dokundukça felaket ağrısı oluyor bütün kemiklerede vuruyor ağrısı artı ateş olur arada da sıtma tutar o hassaslaşan bölgede kızarıklık olur küçük bilye gibi tarif ettiğim gibiyse mastitsnz değilse bilemicm
Balevlatlar123 TalentedMom göğüslerim yumuşak aslında ama mastit için taş gibi olması gerekmiyor mu ateş falan da yok
TalentedMom Balevlatlar123 mastiti tam bilmiyorum ama yaşayanlar çokmağrılı olduğunu söylüyorlar dokunduğunda eline sert bir şey geliyor mu
Fatmaaaa Balevlatlar123 angojman olmuşsunuz siz ateş titreme halsizlik vs yoksa mastit değildir.sıcak suyla masaj yapıp elinizle bastırarak sağcaksınız.çok acılı oluyor ama tek çaresi bu bende de sürekli tekrarlıyor 🤦🏼♀️
iki_prens_annesi_ Balevlatlar123 sık sık emzirebilirsiniz saat basi sutunuzu sagabilirsiniz masaj yapabilirsiniz goguslerinize ilikk dus esliginde